Monday, June 4, 2007

Suddenly feel like composing a song..
Hmmmmm….


我在车站徘徊了很久
时间一分一秒的流失
迟迟的眼泪
热热地从我眼角留下来

你已经走向自己的未来
而我却还在原点
默默地希望回到从前
回到你温暖的怀抱里

Chorus:

但时间永远都不会再回来
失去了就永远都不会再回来
我们的爱
在夏天满满的淡化

但时间永远都不会再从来
放弃了就永远都不会在从来
我们的爱
永远只能收在心堂的最顶头

不要跟我说对不起
你和我
都已是过去的人
永远只能做永不分离的好朋友


Nice?? Remember to give me some feedbacks kae? Will write a better one in future.. =D I promise.. hmmm.. this is the second song I wrote so far and the first Chinese song. lolX.. could not think of any title for it.. sorry guys.. =X

-x ii an gg y uu

No comments: